Veel gestelde vragen

Vraag het MIJNVOETBALTRAINER.nl

Op deze pagina proberen wij antwoord te geven op vragen over Mijn Voetbaltrainer.nl. Indien u vragen mist, kunt u deze sturen naar vincent@mijnvoetbaltrainer.nl of stellen via het formulier. Wij zullen deze vraag en het daarbij behorende antwoord dan publiceren op deze pagina.

Vraag 1: Ik zou graag een abonnement willen afsluiten. Hoe kan ik dat regelen?

Antwoord: In Nederland worden abonnementen alleen aangeboden aan amateurverenigingen. Het is dus noodzakelijk dat uw voetbalvereniging een abonnement bij ons afsluit. Indien u wenst nemen wij contact op met uw vereniging. Laat dit ons dan weten via het aanmeld formulier.

Vraag 2: Ik heb geen activatiemail ontvangen terwijl dat wel is aangekondigd.

Antwoord: De mail wordt verstuurd vanuit een geautomatiseerd systeem. Vandaar dat het mogelijk is dat de mail terecht komt in de map met ongewenste berichten. Check daarom altijd deze map om te kijken of de mail daarin terecht is gekomen.

Vraag 3: Ik moet heel lang wachten voordat de video gaat afspelen, hoe kan dat?

Antwoord: Waarschijnlijk gebruikt u Internet Explorer 8 als browser. Helaas is deze niet zo geschikt voor dit type video applicatie. Om dit probleem te verhelpen kunt u de volgende browsers gebruiken: Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10 of Safari wanneer u op een Apple werkt.

Vraag 4: Wanneer ik op 'TrainingsPDF' klik duurt het even voordat er iets gebeurt, klopt dat?

Antwoord: Ja dat klopt, de PDF wordt online gegenereerd en neemt ongeveer dertig seconden in beslag. U moet natuurlijk wel Acrobat Reader geïnstalleerd hebben.

Vraag 5: Ik ben mijn wachtwoord vergeten en kom niet meer in het systeem, wat nu?

Antwoord: Klik rechtboven op de pagina op inloggen. Het inlogscherm verschijnt. Klik dan op 'wachtwoord vergeten?'. U komt in een scherm waar u uw emailadres kunt invullen. Klik na het invullen van uw emailadres op 'nieuw wachtwoord'. Er wordt een link naar u emailadres gestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Vraag 6: Ik heb een training gemist, hoe kan ik weer in de goede week terecht komen?

Antwoord: Wanneer u slechts één training gemist hebt, kunt u linksboven altijd op het linkerpijltje klikken om een week terug te gaan. Heeft u echter meer trainingen gemist, dan is het zaak om naar uw 'profielpagina' te gaan. Klik rechtboven op 'profiel'. U komt op de pagina waar u uw gegevens kunt bijwerken en waar u de button 'training gemist' vindt. Klik deze button wanneer u twee weken hebt gemist twee keer, bij drie keer drie keer enz. Het systeem onthoudt dan waar u bent gebleven.